hoob
Legacy Member
Hej, bij mijn vriendin thuis hebben ze Ms office 2007 (studentenversie of voor thuisgebruik) die je op 3 pc's kan installeren. Omdat hun pc's op hetzelfde netwerk zijn aangesloten telt dit maar als 1 installatie en hebben ze er nog 2 over.
Nu is mijn vraag, als ik mijn laptop op hun netwerk aansluit en dan office installeer. Hoort dit dan bij die eerste installatie of gaat dat veranderen eens ik thuis op mijn netwerk zit en gaan ze nog maar 1 installatie overhouden?
Mvg
Nu is mijn vraag, als ik mijn laptop op hun netwerk aansluit en dan office installeer. Hoort dit dan bij die eerste installatie of gaat dat veranderen eens ik thuis op mijn netwerk zit en gaan ze nog maar 1 installatie overhouden?
Mvg
