[HBV]-=Tornado=-
Legacy Member
Hallo,
Ik zou in september willen beginnen met het uitrollen van Office 2007. Naar het schijnt is dat niet meer zo eenvoudig als bij Office 2003. Heeft iemand dit al geprobeerd? Of weet er iemand een site met een duidelijk stappenplan?
Verder vroeg ik mij ook af hoe het precies zit met de licenties. Als je Office uitrolt dan gebruikt hij op elke pc toch dezelfde key?
Bedankt!
Ik zou in september willen beginnen met het uitrollen van Office 2007. Naar het schijnt is dat niet meer zo eenvoudig als bij Office 2003. Heeft iemand dit al geprobeerd? Of weet er iemand een site met een duidelijk stappenplan?
Verder vroeg ik mij ook af hoe het precies zit met de licenties. Als je Office uitrolt dan gebruikt hij op elke pc toch dezelfde key?
Bedankt!