BrAiNpAiN
Legacy Member
Mja, kben veel bezig bij klanten enzo, en die hunnen outlook express moet dan opnieuw geconfigd worden etc etc... Nu vroegek mezelf af, is et nie mogelijk om via een scriptje, progsel of wat dan ook automatisch de instellingen daarin te zetten. Dus bijv. als et een Skynet ADSL-gebruiker is, van daar pop.skynet.be en relay.skynet.be enzovoort te zetten (en natuurlijk voor elke provider ander file om uit te voeren...)
Zou da mogelijk zijn??
Greetz,
Bp
Zou da mogelijk zijn??
Greetz,
Bp