Archief - Norton antivirus probleem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kepa

Legacy Member
onlangs kreeg ik door dat mijn auto-protect uitstaat, echter mijn windows service pack 2 zegt dat hij aanstaat.
Nu dat was niet vervelend, tot ik sinds onlangs constant een melding krijg van norton dat het niet aanstaat.
pic

probleem is, als ik op enable klik...gebeurt er niks...foutmelding(rechts op pic) komt nog steeds
als ik op "ok" druk verschijnt die melding trg binnen 2m..
als ik da vakje niet selecter, en ok druk verschijnt het eveneens binnen 2m..

enig idee? (behalve format)

Skoebiedoe

Legacy Member
Al eens terug opgestart?Uwe pc dan.
Anders doe eens een online scan.Kan dus zijn dat ge een virus binnenhebt die uwe scanner gewoon heeft uitgeschakeld.
Anders eens deinstallen.Herinstalleren maar eerst scannen voor ge installeerd.
Format is hiervoor zeker niet nodig.

The Crow

Legacy Member
idd denk dus ook da je best eens een online scan doet zou best es kunnen dat er een beesteke opzit

Vladimirvlad

Legacy Member
Al eens Norton geherinstalleerd ??? Dit kan ook helpen :)

By the way: Antivir is veel beter dan die rotte Norton die geheugen vreet en weinig vindt :) Met Norton nooit een virus gevonden, met Antivir op 5 maanden tijd misschien al een stuk of 10 trojan horses ;)

Antivir is daarenboven helemaal gratis en verbruikt veel minder geheugen. Je pc zal een stuk sneller draaien zonder die Kl*** Norton !

Vladimir

Kepa

Legacy Member
Ik dank u allemaal voor de hulp :)
Norton bleef maar raar doen, online test hielp niks..gewoon unninstalled en die antivir erop gezet. Ik gebruikte toch al die 50extra opties en tools van norton niet.

en antivir loopt idd heel soepel.

Me Boss You Not

Legacy Member
Antivir helemaal gratis?? Geen trialware, zodat je na een tijdje moet registreren (dus betalen)?? Kun je ook regelmatig de virusdefinitions updaten? Bij Norton heb je ook een firewall (Norton Internet Security)! Dient Antivir ook als firewall, dus bescherming tegen hackers?? En waar kan ik dat halen/downloaden??

Vladimirvlad

Legacy Member
Antivir is volledig gratis en elke werkdag heb je zeker 1 update , meestal 2 ! Met Antivir heb ik trouwens zekers 10 trojan horses gevonden in de 6 maanden da ik Antivir heb, terwijl met Norton ik in 3 jaar tijd niets vond !!!! PC draait ook veel soepeler zonder diene Norton ! Norton vreet echt veel geheugen !!!

In Antivir heb je geen firewall inbegrepen, maar een goede GRATISSE firewall is Sygate Personal Firewall :)

Vladimir

Me Boss You Not

Legacy Member
Ik heb op de site van Antivir gelezen dat het meer dan 60000 virussen herkent. Correct me if I'm wrong maar herkent Norton er niet veel meer!?? :unsure:

Ik heb Antivir gedownload maar installeren lukt niet!
Ik dubbelklik op de .exe bestand dan krijg ik een venster waarop staat:
'WinZip Self-Extractor - avwinsfx.exe' helemaal bovenaan en 3 knoppen:
'Setup'
'Cancel'
'About'

Ik klik op setup dan krijg ik dit foutbericht:
Unable to create a temporary folder to extract to.

Possible Cause: you do not have proper permissions to create files or folders in your temporary folder. See your system or network administrator.


Kan iemand mij helpen?? :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan