|=EEG=| Chaos
Legacy Member
Norton doet raar
Ik en men pa willen norton antivirus herinstalleren, maar hij wil niet installeren, hij zegt dat we een map moeten wissen uit het register maar de betreffende map bestaat niet eens
hoe moeten we dit aanpakken? (oja, veilige modus werkt niet...)
grtz
Ik en men pa willen norton antivirus herinstalleren, maar hij wil niet installeren, hij zegt dat we een map moeten wissen uit het register maar de betreffende map bestaat niet eens

hoe moeten we dit aanpakken? (oja, veilige modus werkt niet...)
grtz