Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
<|-S@D-|-Z3rO> zei:lo, heb norton 2004 al lang maar het abbonnement was verlopen en heeft zich daardoor uitgesckakeld.
Nu heb ik het abbonnement verlengd maar hij zet auto-protect niet aan, als ik het via options doe zet hij het automatisch weer af.
kan er iemand helpen?

Ulixes zei:pc formatteren en alles opnieuw installeren voor je abo verstreken is.
Andere oplossing: programma verwijderen alsook alle gerelateerde keys in het register, daarna opnieuw installeren.
<|-S@D-|-Z3rO> zei:dus ik heb het verlengd, dan mag ik het opnieuw installeren en da bonnement loopt verder??

Bubbling Zombie zei:of course, ge't betaald voor een abonnement é, da geld ook op verplaatsing![]()
en de doos 
HighWire zei:daar kunne ze u hier ni mee helpen denk ik
beeld jezelf in waar jij zou liggen mocht je een cdrom zijn, mss da je em dan vind?![]()