Archief - norton 2004 : auto-protect springt niet op

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

<|-S@D-|-Z3rO>

Legacy Member
lo, heb norton 2004 al lang maar het abbonnement was verlopen en heeft zich daardoor uitgesckakeld.
Nu heb ik het abbonnement verlengd maar hij zet auto-protect niet aan, als ik het via options doe zet hij het automatisch weer af.
kan er iemand helpen?

<|-S@D-|-Z3rO>

Legacy Member
echt niemand? pls, want da is wel lastig, anders wetek ni of da'k virus heb of ni.

[i]cute_

Legacy Member
ge kunt da laten verlengen voor 5€ per jaar ofzoiets en voor iets anders pm me vanavond rond 18u30 ofzo alsk thuis ben :unsure:

IMS student

Legacy Member
ge kunt da verlengen, door volledig te verwijderen, en nen anderen te installeren (van iemand anders) of as ge ergens kunt vinden welke regkeys ge moogt verwijderen...

heb nog nooit nieuwe norton moeten kopen...

Bubbling Zombie

Legacy Member
<|-S@D-|-Z3rO> zei:
lo, heb norton 2004 al lang maar het abbonnement was verlopen en heeft zich daardoor uitgesckakeld.
Nu heb ik het abbonnement verlengd maar hij zet auto-protect niet aan, als ik het via options doe zet hij het automatisch weer af.
kan er iemand helpen?

wel, je kan altijd de mensen van die hun technische dienst eens contacteren

je hebt er tenslotte voor betaald é :)

Feignasse

Legacy Member
pc formatteren en alles opnieuw installeren voor je abo verstreken is.

Andere oplossing: programma verwijderen alsook alle gerelateerde keys in het register, daarna opnieuw installeren.

&lt;|-S@D-|-Z3rO&gt;

Legacy Member
Ulixes zei:
pc formatteren en alles opnieuw installeren voor je abo verstreken is.

Andere oplossing: programma verwijderen alsook alle gerelateerde keys in het register, daarna opnieuw installeren.

dus ik heb het verlengd, dan mag ik het opnieuw installeren en da bonnement loopt verder??

Bubbling Zombie

Legacy Member
<|-S@D-|-Z3rO> zei:
dus ik heb het verlengd, dan mag ik het opnieuw installeren en da bonnement loopt verder??

of course, ge't betaald voor een abonnement é, da geld ook op verplaatsing :)

&lt;|-S@D-|-Z3rO&gt;

Legacy Member
Bubbling Zombie zei:
of course, ge't betaald voor een abonnement é, da geld ook op verplaatsing :)

nu is er een ander probleem, ben diene cd rom kwijt :) en de doos :)

HighWire

Legacy Member
daar kunne ze u hier ni mee helpen denk ik :)

beeld jezelf in waar jij zou liggen mocht je een cdrom zijn, mss da je em dan vind? :)

&lt;|-S@D-|-Z3rO&gt;

Legacy Member
HighWire zei:
daar kunne ze u hier ni mee helpen denk ik :)

beeld jezelf in waar jij zou liggen mocht je een cdrom zijn, mss da je em dan vind? :)

op mijn kamer ligt em ni, benede ligt em ni, bij broer ligt em ni, op zolder ligt em ni, echt, ik wordt da zot van, en mijn pa blijft zagen he. ma zal er wel iets op vinde merci he gaste

Bubbling Zombie

Legacy Member
kunt ge de trail nie downen en daarvoor dan uw ding gebruiken... dnno hoor (kzegget é, die moeten u support geven als ge daarvoor betaald hebt -_- )

servi

Legacy Member
moderator noot:
Beste, je titel is erg vaag of nietszeggend. Een duidelijke titel helpt de mensen niet alleen om sneller te weten wat jouw probleem is, maar maakt het forum ook overzichtelijker. Jouw titel bevat echter geen goede omschrijving van je probleem en daarom werd je titel aangepast.Gelieve er in het vervolg op te letten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan