Rus'T.
Legacy Member
Ik wil hier nolf 2 nog eens installeren op pa's pc. Maar elke keer als ik wil beginnen spele, krijg ik een error van dat je directx 8.1 moet geinstalled zijn en daj je graka Tnl moet ondersteunen. Wel ik instaleer direct 9.0c, laatste versie dus, en normaal zou het dan moeten gaan. Ik start opnieuw het spel en krijg weer die error. Aan direct x kan het dus niet liggen, en die T en L ook niet, want voor battlefield heb je dat ook nodig, en dat draait hier perfect.
Hoe komt het dat ik het nog altijd nie kan spele? Draait da spel alleen maar op 8.1 ofzo?
Ik weet het echt nie, want als ik het met game advisor test, staat speelbaarheid hoog in het groen
.
Help me pls
ad:
Hoe komt het dat ik het nog altijd nie kan spele? Draait da spel alleen maar op 8.1 ofzo?
Ik weet het echt nie, want als ik het met game advisor test, staat speelbaarheid hoog in het groen
.Help me pls
ad:
). Dus ja... 
.
wtf
)