Archief - Nokia 5800 firmware update

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

duffeltje

Legacy Member
Ik heb hem wel geupdate gekregen. Je moet dus die *#0000# indrukken en dan zie je de softwareversie en dergelijke (bij mij staat er v30.0.011 nu.

Dan duw je vanonder op opties en dan serverprofielen, de mop is: je ziet er geen. Duw op opties > nieuw server profiel.

Gebruik deze instellingen:

Nokia Support Discussions - Re: !!!!!!!!!!! NO NOKIA 5800 UPDATE !!!!!!!!!!! - Software Updates - Nokia Support Discussions


Je moet het serverprofiel ook nokia noemen, je gaat geen nieuw serverprofiel zien, maar de instellingen worden wel doorgevoerd als je tenminste op ok (of dergelijks hebt geklikt naderhand)

die 5e post ongeveer, bij mij werkte het. Gebruik wel je wifi-verbinding (heb je die niet, ga ff op straat staan ^^)

Ik heb de nokia 5800 al effe, maar heb er toch wel een paar opmerkingen bij:

- Die halve gps-software
- de Ovi-shop is dikke klucht, amper apps
- dat is ne gs van 320 euro, en er staat nog ni eens een chronometer/timer op
- de camera is wel vrij bagger
- die image-app indexeert alle images, ook die van garmin-xt gps, van die triestige pixel-art
- De interface mocht best iets intuïtiever, soms is hij wat log en verdwaal je in de menu's
- Is er een gedefinieerde manier zodat de music-player de cd-covers toont? Soms doet hij het, soms niet

De gps werkt wel goed vind ik, in de auto, leg ik hem op het dashboard, en na 1 mins heeft hij toch wel connectie, niet de snelste, maar er is ook geen grote antenne.

Ik heb nog geen deftige video convertor gevonden, kzou graag eens proberen een film converteren, de subs erbij inbakken, en dan via de kabel op de tv kijken.

Soms lees je op internet roddels over een v31 update, die in een ovi-filmpje is opgedoken, hopelijk komt ie er, er zou kinetic scrolling bij zitten. Dat is zo een Iphone-achtige scrolling. (moet ik nu lachen of wenen? :P)

Is er een topic nodig over de nokia 5800 zelf?

koebeest

Legacy Member
Ik heb nu ook die 3.0 firmware maar sindsdien is mijn trilfunctie één kort trilleke in plaats van een langer? :(

TiZon

Legacy Member
koebeest zei:
Ik heb nu ook die 3.0 firmware maar sindsdien is mijn trilfunctie één kort trilleke in plaats van een langer? :(

hangt dat niet af van de toon die je instelt?

koebeest

Legacy Member
Het is bij een bericht. Is een aanpassing in die firmware, niet zo'n goede als je mij vraagt. Vroeger waren het 2 korte , nu is het maar één korte. :(

hey69

Legacy Member
alsk een nieuw serverprofiel aanmaak dan krijg ik de melding dat de serverprofiel nokia en id ook nokia niet mag, en saved hij niets...

hey69

Legacy Member
nevermind, heb de ID code van mn gsm verandert met phoenix flasher. zo upgrade gedaan ineens naar 31.0.0.1 of zoiets. AMai mijn java aplicaties/games gaan 10keer sneller..spellekes zijn eindelijk speelbaar
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan