duffeltje
Legacy Member
Ik heb hem wel geupdate gekregen. Je moet dus die *#0000# indrukken en dan zie je de softwareversie en dergelijke (bij mij staat er v30.0.011 nu.
Dan duw je vanonder op opties en dan serverprofielen, de mop is: je ziet er geen. Duw op opties > nieuw server profiel.
Gebruik deze instellingen:
Nokia Support Discussions - Re: !!!!!!!!!!! NO NOKIA 5800 UPDATE !!!!!!!!!!! - Software Updates - Nokia Support Discussions
Je moet het serverprofiel ook nokia noemen, je gaat geen nieuw serverprofiel zien, maar de instellingen worden wel doorgevoerd als je tenminste op ok (of dergelijks hebt geklikt naderhand)
die 5e post ongeveer, bij mij werkte het. Gebruik wel je wifi-verbinding (heb je die niet, ga ff op straat staan ^^)
Ik heb de nokia 5800 al effe, maar heb er toch wel een paar opmerkingen bij:
- Die halve gps-software
- de Ovi-shop is dikke klucht, amper apps
- dat is ne gs van 320 euro, en er staat nog ni eens een chronometer/timer op
- de camera is wel vrij bagger
- die image-app indexeert alle images, ook die van garmin-xt gps, van die triestige pixel-art
- De interface mocht best iets intuïtiever, soms is hij wat log en verdwaal je in de menu's
- Is er een gedefinieerde manier zodat de music-player de cd-covers toont? Soms doet hij het, soms niet
De gps werkt wel goed vind ik, in de auto, leg ik hem op het dashboard, en na 1 mins heeft hij toch wel connectie, niet de snelste, maar er is ook geen grote antenne.
Ik heb nog geen deftige video convertor gevonden, kzou graag eens proberen een film converteren, de subs erbij inbakken, en dan via de kabel op de tv kijken.
Soms lees je op internet roddels over een v31 update, die in een ovi-filmpje is opgedoken, hopelijk komt ie er, er zou kinetic scrolling bij zitten. Dat is zo een Iphone-achtige scrolling. (moet ik nu lachen of wenen?
)
Is er een topic nodig over de nokia 5800 zelf?
Dan duw je vanonder op opties en dan serverprofielen, de mop is: je ziet er geen. Duw op opties > nieuw server profiel.
Gebruik deze instellingen:
Nokia Support Discussions - Re: !!!!!!!!!!! NO NOKIA 5800 UPDATE !!!!!!!!!!! - Software Updates - Nokia Support Discussions
Je moet het serverprofiel ook nokia noemen, je gaat geen nieuw serverprofiel zien, maar de instellingen worden wel doorgevoerd als je tenminste op ok (of dergelijks hebt geklikt naderhand)
die 5e post ongeveer, bij mij werkte het. Gebruik wel je wifi-verbinding (heb je die niet, ga ff op straat staan ^^)
Ik heb de nokia 5800 al effe, maar heb er toch wel een paar opmerkingen bij:
- Die halve gps-software
- de Ovi-shop is dikke klucht, amper apps
- dat is ne gs van 320 euro, en er staat nog ni eens een chronometer/timer op
- de camera is wel vrij bagger
- die image-app indexeert alle images, ook die van garmin-xt gps, van die triestige pixel-art
- De interface mocht best iets intuïtiever, soms is hij wat log en verdwaal je in de menu's
- Is er een gedefinieerde manier zodat de music-player de cd-covers toont? Soms doet hij het, soms niet
De gps werkt wel goed vind ik, in de auto, leg ik hem op het dashboard, en na 1 mins heeft hij toch wel connectie, niet de snelste, maar er is ook geen grote antenne.
Ik heb nog geen deftige video convertor gevonden, kzou graag eens proberen een film converteren, de subs erbij inbakken, en dan via de kabel op de tv kijken.
Soms lees je op internet roddels over een v31 update, die in een ovi-filmpje is opgedoken, hopelijk komt ie er, er zou kinetic scrolling bij zitten. Dat is zo een Iphone-achtige scrolling. (moet ik nu lachen of wenen?
)Is er een topic nodig over de nokia 5800 zelf?
