Pitminiemen
Legacy Member
bon,
ik heb een jpeg gesplit in rijen en kolommen, achter sommige jpegs een link gezet, hiervan een htmlfile gemaakt enz.
Ik moet deze html als nieuwsbrief kunnen versturen via Outlook 07. Als ik het toevoeg als bijlage dan komt het in Outlook aan als bijlage. Als ik de code gewoon verstuur komt het aan in code.
Bedoeling is dat het onmiddellijk opent bij het aanklikken van de ontvangen mail.
Als ik het via IE doe en dan bestand -> versturen... komt enkel bovenste en onderste deel aan en de rest verdwijnt dan gewoon.
Enige voorstellen?
Ik kan zowel de link geven naar de html pagina, moest dat helpen...
ik heb een jpeg gesplit in rijen en kolommen, achter sommige jpegs een link gezet, hiervan een htmlfile gemaakt enz.
Ik moet deze html als nieuwsbrief kunnen versturen via Outlook 07. Als ik het toevoeg als bijlage dan komt het in Outlook aan als bijlage. Als ik de code gewoon verstuur komt het aan in code.
Bedoeling is dat het onmiddellijk opent bij het aanklikken van de ontvangen mail.
Als ik het via IE doe en dan bestand -> versturen... komt enkel bovenste en onderste deel aan en de rest verdwijnt dan gewoon.
Enige voorstellen?
Ik kan zowel de link geven naar de html pagina, moest dat helpen...