RMB
Legacy Member
Ik wil de nieuwe msn installeren op m'n pc (xp met SP2) en als de setup volledig is, keert de setup volledig terug, hij de-installeerd msn direct.
Met de foutmelding dat het niet gelukt is te installeren...
Het is iets raar.
Zijn er mensen die dit ook hebben tegengekomen & een oplossing zouden weten?
mvg
Met de foutmelding dat het niet gelukt is te installeren...
Het is iets raar.
Zijn er mensen die dit ook hebben tegengekomen & een oplossing zouden weten?
mvg