FuLcRuM
Legacy Member
De vraag betreft het openen van een nieuw officedocument via een menu op het bureaublad.
Als je rechterklikt op je Bureaublad en je kiest "Nieuw" dan staat daar bij Windows 7 geen Excel of Word document meer bij?
Kan ik dat toevoegen?
http://www.fulcrum.be/9lives/nieuw.jpg
Als je rechterklikt op je Bureaublad en je kiest "Nieuw" dan staat daar bij Windows 7 geen Excel of Word document meer bij?
Kan ik dat toevoegen?
http://www.fulcrum.be/9lives/nieuw.jpg