raintjah`
Legacy Member
Ik zit met een probleempje, sindskort heb ik boven een 2de kamer bij gekregen op de 2de verdieping, heel leuk is dat, maar mn vader heeft maar 1 kabel getrokken naar de 2de verdieping... Als er dus iemand blijf lannen, kan ik hem niet aansluiten op de router.
Situatie schets: http://users.skynet.be/fa008497/lansituatie.JPG
Nu had ik een mogelijk oplossing:
Ik heb hier nog een router staan, als ik die nou is hierboven op mijn kamer zet, en ik sluit de kabel die nu in mijn computer zit (vertrekkende van router 1) aan op de WAN aansluiting van router 2, en dan een kabel vanuit router 2 naar mijn pc, en een kabel van router 2 naar de pc van mn kameraad? Kunnen we dan beide internet hebben? Want het internet wordt beneden gedeeld, en hierboven is geen aansluiting.
Situatie schets: http://users.skynet.be/fa008497/lansituatie.JPG
Nu had ik een mogelijk oplossing:
Ik heb hier nog een router staan, als ik die nou is hierboven op mijn kamer zet, en ik sluit de kabel die nu in mijn computer zit (vertrekkende van router 1) aan op de WAN aansluiting van router 2, en dan een kabel vanuit router 2 naar mijn pc, en een kabel van router 2 naar de pc van mn kameraad? Kunnen we dan beide internet hebben? Want het internet wordt beneden gedeeld, en hierboven is geen aansluiting.
