Wel, aangezien ik de router al meerdere malen heb ge-hard-reset, heeft hij dus ook al meerdere malen een nieuw ip-adres (ik werk met dynamische adressering) gegeven aan mijn Vista. Aangezien ik niet in de mogelijkheid ben om met mijn laptop te connecteren met de router, zal het ook moeilijk worden om specifieke operaties van/op dat netwerk uit te voeren.