Sinanman
Legacy Member
Hallo allemaal,
Ik heb beneden en ook boven een bureau, waar ik afwisselend werk.
Mijn printer is aangesloten aan mijn vaste pc beneden, en boven gebruik
ik dan mijn laptop (draadloos internet).
Beide pc's zijn aan hetzelfde netwerk aangesloten.
Mijn probleem, telkens ik boven aan het werken ben en er moet iets geprint worden moet ik het bestandje ofwel via usb-stick printen met de vaste pc, of ik moet mijn laptop naar beneden doen, kabel aansluiten en printen. (steeds tijdverlies!)
Na dit jaren te doen ben ik het meer dan moe, nu is mijn vraag, is er een programma of een manier waarmee ik dus via mijn draadloos netwerk mijn pc beneden de opdracht kan geven een bestand af te drukken?
Een draadloze printer is geen optie, vind het veel te prijzig voor wat je krijgt.
ps: laptop werk met windows vista, vaste pc met windows xp
Ik heb beneden en ook boven een bureau, waar ik afwisselend werk.
Mijn printer is aangesloten aan mijn vaste pc beneden, en boven gebruik
ik dan mijn laptop (draadloos internet).
Beide pc's zijn aan hetzelfde netwerk aangesloten.
Mijn probleem, telkens ik boven aan het werken ben en er moet iets geprint worden moet ik het bestandje ofwel via usb-stick printen met de vaste pc, of ik moet mijn laptop naar beneden doen, kabel aansluiten en printen. (steeds tijdverlies!)
Na dit jaren te doen ben ik het meer dan moe, nu is mijn vraag, is er een programma of een manier waarmee ik dus via mijn draadloos netwerk mijn pc beneden de opdracht kan geven een bestand af te drukken?
Een draadloze printer is geen optie, vind het veel te prijzig voor wat je krijgt.
ps: laptop werk met windows vista, vaste pc met windows xp
