me again
internet op mijn pc boven doet vreemd. en eigenlijk sinds het begin al. beneden, op de pc van mijn zus werkt da redelijk vlot. terwijl bij mij hierbove, ik geregeld van msn wordt afgegooid, internet kei traag ga (moet altijd op stop duwe en trug klikke op link). zou da eigenlijk kunne liggen aan mijn netwerkkaart? das zo'n onboard geval da hoort bij asus k8n-e deluxe. zijn er probleme van bekend? of zou da normaal goe moete werke? is er een manier om da te testen zonder dak er een andere netwerkkaart in moet steken?
MVG
Choco