Saviour
Legacy Member
Hello,
Ik zit thuis op 1 van mijn pc's met een probleempje
(ok het is pa zijn pc en wil niet dat hij geformateerd wordt, want staat voor de moment te veel data op)
Maar nu het probleem, ik heb daar een maandje geleden ofzo, SP2 opgezet.
Ging vrij vlot, enkel norton gaf enkele probleempjes, en deze heb ik geherinstaleerd en het werkte terug goed. Later was ik wat aan het prutsen met het netwerk en ben toen tot de constatatie gekomen, dat windows de netwerkverbindingen niet weergeeft in control panel (wat hij vroeger wel dee, voor SP2. (dus bij control panel -> netwerk connections)
Als ik via dos IPconfig doe, dan zie ik wel degelijk de 2 netwerk kaarten, alleen in windows zie ik die symboolkes niet. Alles werkt wel, heb internet enzo, maar wou "create a home or small office netwerk" doen, en hij zegt dat er geen netwerkkaart aanwezig is. Het probleems is dat ik niet weet hoe ik die symboolkes terug moet krijgen, heb al gezocht op internet, maar niet iets gevonden. Dus ik hoop dat iemand hier mij kan helpen.
Alvast bedankt.
Ik zit thuis op 1 van mijn pc's met een probleempje
(ok het is pa zijn pc en wil niet dat hij geformateerd wordt, want staat voor de moment te veel data op)Maar nu het probleem, ik heb daar een maandje geleden ofzo, SP2 opgezet.
Ging vrij vlot, enkel norton gaf enkele probleempjes, en deze heb ik geherinstaleerd en het werkte terug goed. Later was ik wat aan het prutsen met het netwerk en ben toen tot de constatatie gekomen, dat windows de netwerkverbindingen niet weergeeft in control panel (wat hij vroeger wel dee, voor SP2. (dus bij control panel -> netwerk connections)
Als ik via dos IPconfig doe, dan zie ik wel degelijk de 2 netwerk kaarten, alleen in windows zie ik die symboolkes niet. Alles werkt wel, heb internet enzo, maar wou "create a home or small office netwerk" doen, en hij zegt dat er geen netwerkkaart aanwezig is. Het probleems is dat ik niet weet hoe ik die symboolkes terug moet krijgen, heb al gezocht op internet, maar niet iets gevonden. Dus ik hoop dat iemand hier mij kan helpen.
Alvast bedankt.