UnD3RD0G
Legacy Member
elow,
heb ier vreemd probleempje
ik heb een laptop,
en thuis en op kot, heb ik een netwerkje, waar ik mn laptop gewoon inplug,
vanuit ROUTER, en dan krijg ik bn de 2 seconden internet,
en moest DHCP uitstaan, dan doe ik gewoon ff een renew en dan werkt alles, ..
nu is er een klein probleem..
bijn mijn vriendin thuis, hebben ze GEEN ROUTER, maar een HUB, en als ik mimjn laptop daar dan op aansluit, geraak ik op geen enkele manier op ht internet,
ok niet na een release en een renew...
er staan andere pc's in dat netwerk, die wel internet hebben...
heeft iemand enkele mogenlijke problemen en oplossingen..?
bij vorbaat dank
heb ier vreemd probleempje
ik heb een laptop,

en thuis en op kot, heb ik een netwerkje, waar ik mn laptop gewoon inplug,
vanuit ROUTER, en dan krijg ik bn de 2 seconden internet,
en moest DHCP uitstaan, dan doe ik gewoon ff een renew en dan werkt alles, ..
nu is er een klein probleem..
bijn mijn vriendin thuis, hebben ze GEEN ROUTER, maar een HUB, en als ik mimjn laptop daar dan op aansluit, geraak ik op geen enkele manier op ht internet,
ok niet na een release en een renew...
er staan andere pc's in dat netwerk, die wel internet hebben...
heeft iemand enkele mogenlijke problemen en oplossingen..?
bij vorbaat dank