Dripke
Legacy Member
Ik kem dus een redelijk, WREE, GODV****** lastig en irriterend probleemke
.
Ik heb net nen nieuwen PC. En dus kem bij mijnen vorigen automatish aanmelden op [email protected] staan. En ik verwijder da. Ik stap over op mijnen nieuwen PC en ik kan niet aanloggen. En als ik da nie verwijderde konnek da ook zoiezo niet. Dus help mij iemand voor weer normaal te kunnen chatten met mijn gmail .net passport account.
Gegevens: [email protected]
TIS AUB NODIG
. Ik heb net nen nieuwen PC. En dus kem bij mijnen vorigen automatish aanmelden op [email protected] staan. En ik verwijder da. Ik stap over op mijnen nieuwen PC en ik kan niet aanloggen. En als ik da nie verwijderde konnek da ook zoiezo niet. Dus help mij iemand voor weer normaal te kunnen chatten met mijn gmail .net passport account.
Gegevens: [email protected]
TIS AUB NODIG

.