ja bedankt,
kheb ze eens uitgeprobeerd
maar kbedoelde eigenlijk iets anders (kweet dak gezegt heb van 2 draaitafels simuleren) maar kbedoelde eigenlijk dat ge bijvoorbeeld 3 of 4 tijdlijne onder elkaar hebt staan(die ge tegelijk kunt afspele), waarop ge dus liedjes kunt plaatse en dan door elkaar late spele enzo (liefst me beatchlock functie)
greetz