Plutus
Legacy Member
Op deze computer speel ik muziek af met iTunes (net zoals op al mijn andere computers), maar heb hier een gek probleem.
De muziek speelt dus gewoon op de achtergrond, en tijdens het werken met de computer blijft de muziek regelmatig enkele seconden hangen. Met 'hangen' bedoel ik niet wegvallen, maar echt precies zoals een cd die blijft hangen. Dit bv. bij het laden van een webpagina, invoeren van formule in Excel, ...
Enig idee? Bedankt.
De muziek speelt dus gewoon op de achtergrond, en tijdens het werken met de computer blijft de muziek regelmatig enkele seconden hangen. Met 'hangen' bedoel ik niet wegvallen, maar echt precies zoals een cd die blijft hangen. Dit bv. bij het laden van een webpagina, invoeren van formule in Excel, ...
Enig idee? Bedankt.
