Ik heb recent probs met mn muis.Normaal 'bokt' uw muiscursor tegen de randen van je scherm zodat ze nie verder gaat.Maar aan de rechter kant van mn scherm gaat ze 'onzichtbaar' gewoon door. dat is vree ambetant omdat ge alsan te ver zit .
iemand een idee hoe dat komt?