BMW lover
Legacy Member
hallo ik heb een logitech mx 510 en die wilde ik gisteren achteraan in die ps2 poort ofzo steken (dezelfde als van toetsenbord) maar hij kon heel de tijd de muis niet vinden steek ik heb in de usb dan staat hij er in 2seconden op weet iemand hoe het komt dat hij de muis niet detecteerd in ps2 poort? trouwens als ik hem in ps2 poort steek dan gaat de muiswel (laser gaat onderaan) maar de drivers worden niet geinstaleerd
iemand raad?
dank u bij voorbaat
iemand raad?
dank u bij voorbaat
