Stinus96
Legacy Member
Hallow.
Ik heb vandaag de nieuwe msn moeten installeren om te kunnen inloggen, het is te zeggen... Ik kan niet meer inloggen, msn probeert inteloggen maar na 2 sec stop hij der mee en geeft geen enkele foutmelding fzo.
Heeft iemend ook dat probleem of een oplossing?
Dat zou nice zijn!
Ty.
Ik heb vandaag de nieuwe msn moeten installeren om te kunnen inloggen, het is te zeggen... Ik kan niet meer inloggen, msn probeert inteloggen maar na 2 sec stop hij der mee en geeft geen enkele foutmelding fzo.
Heeft iemend ook dat probleem of een oplossing?
Dat zou nice zijn!
Ty.
