Timmie
Legacy Member
Sinds enkele dagen ervaar ik iets raars met msn messenger.
Men logingegevens waren verdwenen.
Heb dus men login en paswoord terug ingegeven + aangevinkt dat hij automatisch moet inloggen.
Maar als hij dan automatisch inlogt zegt hij dat de gegevens niet kloppen.
Als ik het paswoord handmatig ingeef logt hij wel in ..
Als ik dan éénmaal ingelogd ben, crasht msn om de haverklap..
vrij vervelend

Men logingegevens waren verdwenen.
Heb dus men login en paswoord terug ingegeven + aangevinkt dat hij automatisch moet inloggen.
Maar als hij dan automatisch inlogt zegt hij dat de gegevens niet kloppen.
Als ik het paswoord handmatig ingeef logt hij wel in ..
Als ik dan éénmaal ingelogd ben, crasht msn om de haverklap..
vrij vervelend

