Archief - MSN freezes!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GeoBem007

Legacy Member
Hi!

Probleempje met MSN, is me eigenlijk nooit eerder voorgekomen en ik heb niet echt iets speciaal gedaan met mijn pc.

Ik dacht eerst dat het aan die Beta 7 lag maar ik heb dan 6.2 geinstalleerd en ik heb nog steeds hetzelfde probleem.

MSN works fine, op zich. Maar als ik mij aanmeld, en net aangemeld ben dan freezet MSN op het moment dat mn contactpersonen verschijnen in de lijst enzo.. Ik kan nog steeds op 'kruisje' klikken, dan komt er dat bericht van 'Nu Bëindigen'. Als ik via ctrl+alt+del en dan bij processen ga zien, of gewoon bij toepassingen zie ik dat er 2 MSN's geactiveerd zijn.

Ik ga nu nog ff een Ad-Awarescan runnen. Als het hierna nog niet werkt zal'k wel eens zien naar wat jullie voorstellen zijn!

Thanks!

Edit: Ad-Aware scan heeft niet veel uitgehaalt. Ik heb MSN 6.2 nog eens opgestart en alles ging goed en wel, Norton Firewall gaf me een waarschuwing dat een extern systeem toegant probeert te krijgen tot MSN op mijn computer. Hij zegt dat het een laag risico inhoud. Hier is wat er nog bijstaat.

Tijd: 17:23
Datum: 13/01/2005
Programma: msnmsgr.exe
Pad: C:\Program Files\MSN Messenger\
Protocol: UDP (Binnekomend)
Extern adres: 64.4.12.200:7001
Lokaal adres: Alle lokae netwerkadapters: 1104
Locatie: Default

GeoBem007

Legacy Member
ahja, Internet Explorer doet het ook niet meer fatsoenlijk..

Ik ga, als ik geen antwoord heb voor morgenavond, een reset doen van mn systeem denk ik..

Spacewide

Legacy Member
Ad-aware vindt wel redelijk wat dingen.. maar nog niet alles -_-"
Run spybot
Xoftspy
Bulletproofsoft.com (spyware remover)
Microsoft Antispyware

Norton vindt ook maar weinig hoor.. mooie firewall, dat is alles.
Run dem tools homie..
En format voor msn is wel superb dom :wtf:

Spacewide

Legacy Member
GeoBem007 zei:
ahja, Internet Explorer doet het ook niet meer fatsoenlijk..

Ik ga, als ik geen antwoord heb voor morgenavond, een reset doen van mn systeem denk ik..

Opera browser gebruiken ;)

GeoBem007

Legacy Member
vatosky zei:
Opera browser gebruiken ;)

Gebruik ik ook ;) Maar me MSN opent ie automatisch IE.. (nu da'k FF heb geinstalleerd gebruikt ie FF denk ik)

Ik zal es op zoek gaan naar die dingen naar wat je verwijst!

Thanks..

edit: meer info over die dem tools ? kvin enkel een paar dingen rond GIS-systemen (geografische toestanden)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan