Xineron
Legacy Member
Onlangs heb ik de nieuwste versie van MSN geïnstalleerd nadat ik windows 7 professional met een clean install geïnstalleerd had. Ik heb de windows firewall uitgeschakeld en gebruik comodo in de plaats.
Elke keer wanneer ik me probeer aan te melden krijg ik na een tijd de foutcode 81000360 met als melding:
"Er is verschillende malen geprobeerd om je bij Windows Live Messenger aan te melden. Vanwege je firewall kan Windows Live Messenger mogelijk geen verbinding maken met de service. Controleer de instellingen van je firewall. Raadpleeg de instructies van de fabrikant voor meer informatie."
Zelfs nadat ik MSN als een vertrouwde applicatie heb toegevoegd, krijg ik dezelfde melding. Kan iemand mij helpen?
Elke keer wanneer ik me probeer aan te melden krijg ik na een tijd de foutcode 81000360 met als melding:
"Er is verschillende malen geprobeerd om je bij Windows Live Messenger aan te melden. Vanwege je firewall kan Windows Live Messenger mogelijk geen verbinding maken met de service. Controleer de instellingen van je firewall. Raadpleeg de instructies van de fabrikant voor meer informatie."
Zelfs nadat ik MSN als een vertrouwde applicatie heb toegevoegd, krijg ik dezelfde melding. Kan iemand mij helpen?
