cram
Legacy Member
Ik kan al een tijdje mijn ongewenste E-mail niet verwijderen.
Ik heb al verschillende instellingen gedaan,maar niks helpt
Als ik naar ongewenste E-mail ga en ik duit de mails aan en druk dan op verwijderen dan gebeurd er niks.
Er staat wel dat die na 5 dagen worden verwijdert maar ze staan er Al 11 dagen op. Heb al van alles geprobeerd maar ze blijven staan.
Zijn er nog mensen met deze problemen.
Zeg nu niet van terug instaleren want ik heb geen goesting om heel dat gedoe terug te doen.
Ik heb al verschillende instellingen gedaan,maar niks helpt
Als ik naar ongewenste E-mail ga en ik duit de mails aan en druk dan op verwijderen dan gebeurd er niks.
Er staat wel dat die na 5 dagen worden verwijdert maar ze staan er Al 11 dagen op. Heb al van alles geprobeerd maar ze blijven staan.
Zijn er nog mensen met deze problemen.
Zeg nu niet van terug instaleren want ik heb geen goesting om heel dat gedoe terug te doen.
