Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Server ook downst3ph3n zei:
(das mijn msn
)7.0 Beta is al ffe uit
bedoel de niet-bèta versie, want tschijnt da ge met de bèta veel myserie kunt hebben....dakantochnie zei:Ik heb hem en ik kan hem alleen maar aanraden! Er zijn een heel aantal nieuwe mogelijkheden die zeker de moeite waard zijn! Zo snel mogelijk downen!
de niet-beta komt pas in maart :ironic:sciencekid zei:bedoel de niet-bèta versie, want tschijnt da ge met de bèta veel myserie kunt hebben....
Wrm niet? Je kan toch chatten met de 4.7 naar andere versies?tom zei:de oude msn (4.7) werkt nog perfect , maar daar ga je wss niets aan hebben aangzien 1% van de bevloking die nog gebruikt ofzo
T€RM!N4T0R zei:Wrm niet? Je kan toch chatten met de 4.7 naar andere versies?
Het is wel een sucky versie maar je kan chatten.
Ik heb v6.2 en heb geen problemen. Er is echter niet veel volk online.
