XoN`-
Legacy Member
Hello,
Ik heb vandaag msn 7 gedl, allemaal goe & wel, maar ask een wink wil laten afspelen, geeft hij mij de melding dat ik een nieuwe versie van macromedia flashplayer moet hebben, wneer ik dan op ja druk (aanpassing naar nieuwe flashplayer) doet hij nix.
Ik heb dan dit gedownload, maar das een flash player vr m'n browser (want hij vraagt m'n install dir van browser, opera).
Maar na een restart van m'n msn wilt hij nog altij de winks niet afspelen.
M'n vraag natuurlijk: WTF moet ik da oplossen
Mvg
nox
Ik heb vandaag msn 7 gedl, allemaal goe & wel, maar ask een wink wil laten afspelen, geeft hij mij de melding dat ik een nieuwe versie van macromedia flashplayer moet hebben, wneer ik dan op ja druk (aanpassing naar nieuwe flashplayer) doet hij nix.
Ik heb dan dit gedownload, maar das een flash player vr m'n browser (want hij vraagt m'n install dir van browser, opera).
Maar na een restart van m'n msn wilt hij nog altij de winks niet afspelen.
M'n vraag natuurlijk: WTF moet ik da oplossen

Mvg
nox
heb net pc geformateerd, n kan het momenteel ook nog ni doen... ma kmoet nog vanalles installeren, en kzal dan zien welk da ge nodig hebt om het te late funcionere
allez alst lukt... maar kdacht ook da ge gwn flash moest installeren en dat OK was.. maja
klet daar ni echt op, k'installeer alles en dan werkt da... kzalt u dan binnekort laten weten alsk kan..
, wrom willen mensen altijd maar een nieuwer versie, 't is een chatprogram zulle, in msn 1.0 kon ge berichtjes typen, in 7.0 nog altijd behalve dat em ondertusse 7x zoveel u systeem belast en 7x zoveel probleme geeft