BLUTCH 26
Legacy Member
Goeidag iedereen,
Ik zit met een lastig probleem:
Ik heb als moederbord een MSI K7N2 delta moederbord (nforce 2 met Realtek ALC650 6-channel audio )
Ik heb een 4.1 speakerset van Creative.
Ik krijg geen geluid uit de 2 achterste boxen??? Hoe komt dat toch??
De groene stekker steekt in groene contact, de zwarte stekker in de blauwe contact( zoals vermeld in moederbord boekje)
Ik kan dat maar niet in werking krijgen.
Een jaar geleden had ik dat al en had dan maar een PCI128 geluidskaartje gekocht . De achterste speakers gaven dan wel geluid maar bleek toen dat muziek kraakte en hakkelde.
Vandaag één jaar later zwier ik die er nog eens uit en test de onboard sound en het geluid is zeer zuiver en zonder kraken of hakkelen. ALLEEN de twee achterste speakers doen opnieuw niets .....
ad:
Welke instellingen zie ik dan over het hoofd?
Kan iemand mij verder helpen alstublieft want dit vind ik echt een vervelend probleem.
Dank bij voorbaat
BLUTCH
Ik zit met een lastig probleem:
Ik heb als moederbord een MSI K7N2 delta moederbord (nforce 2 met Realtek ALC650 6-channel audio )
Ik heb een 4.1 speakerset van Creative.
Ik krijg geen geluid uit de 2 achterste boxen??? Hoe komt dat toch??
De groene stekker steekt in groene contact, de zwarte stekker in de blauwe contact( zoals vermeld in moederbord boekje)
Ik kan dat maar niet in werking krijgen.
Een jaar geleden had ik dat al en had dan maar een PCI128 geluidskaartje gekocht . De achterste speakers gaven dan wel geluid maar bleek toen dat muziek kraakte en hakkelde.
Vandaag één jaar later zwier ik die er nog eens uit en test de onboard sound en het geluid is zeer zuiver en zonder kraken of hakkelen. ALLEEN de twee achterste speakers doen opnieuw niets .....
ad: Welke instellingen zie ik dan over het hoofd?
Kan iemand mij verder helpen alstublieft want dit vind ik echt een vervelend probleem.
Dank bij voorbaat
BLUTCH