kevimo
Legacy Member
Yow iedereen,
ik heb een probleem met mijn splinternieuw msi mobo. Het is een GF615M-P33, installeert prima, tot ik in mijn OS, win 7 dus, op internet ga.
Hij valt telkens uit na elke reboot.
Als ik bij Beheer => Apparaatbeheer, mijn nvidea ethernet controller uninstall, en dan bij extra zoek naar gewijzigde apparaten, werkt hij opnieuw...
Heeft er iemand een oplossing?
Thx!
ik heb een probleem met mijn splinternieuw msi mobo. Het is een GF615M-P33, installeert prima, tot ik in mijn OS, win 7 dus, op internet ga.
Hij valt telkens uit na elke reboot.
Als ik bij Beheer => Apparaatbeheer, mijn nvidea ethernet controller uninstall, en dan bij extra zoek naar gewijzigde apparaten, werkt hij opnieuw...
Heeft er iemand een oplossing?
Thx!