SpArdA
Legacy Member
Hallo,
Ik krijg sinds enige tijd volgende foutmeldingen na het openen van MS Outlook (winxp sp3):
"Kan Outlook Express niet starten. De toepassing kan het Outlook Express-berichtenarchief niet openen. De computer heeft onvoldoende geheugen of uw schijf is vol. (0x800700E, 126)"
"Kan Outlook Express niet starten omdat MSOE.DLL niet kan worden geinitialiseerd. Outlook Express is mogelijk niet juist geinstalleerd."
Geen idee hoe dit veroorzaakt werd, ik denk na een of andere windows update.
HDD heeft zeker voldoende ruimte, pc is vrij van malware, en ik heb ook al geprobeerd MSOE.DLL te unregisteren en re-registeren.
Niets helpt.
ad:
Iemand raad?
Ik krijg sinds enige tijd volgende foutmeldingen na het openen van MS Outlook (winxp sp3):
"Kan Outlook Express niet starten. De toepassing kan het Outlook Express-berichtenarchief niet openen. De computer heeft onvoldoende geheugen of uw schijf is vol. (0x800700E, 126)"
"Kan Outlook Express niet starten omdat MSOE.DLL niet kan worden geinitialiseerd. Outlook Express is mogelijk niet juist geinstalleerd."
Geen idee hoe dit veroorzaakt werd, ik denk na een of andere windows update.
HDD heeft zeker voldoende ruimte, pc is vrij van malware, en ik heb ook al geprobeerd MSOE.DLL te unregisteren en re-registeren.
Niets helpt.
ad:Iemand raad?
