hey, kheb onlangs een tv-kaart van mijn broer gekregen en als ik daar iets mee opneem van den tv, is dat in mpeg2-formaat. het probleem is dat die bestanden gigantisch worden. een fragment van twintig seconden is al rap 10 MB.
kan ik die achteraf met iets compressen?