Bosvos
Legacy Member
heb een tijdje geleden de soundtrack van the crow op men pc gezet (was een gekopieerde cd van iemand anders, heb die liedje nodig op men pc vo tschool)
nu 12 liekes van de 14 kannek afspele me windows media player, maar 2 liekes ni, en ask da wil afspele me media player zegt em da die 2 liedjes mp4 zijn en da die da ni kan afspele, nu weet iemand hoe ik da kan forcere zodak da in media player kan afspelen?
persoonlijk hebbek nog nooit van mp4 gehoord ma da zal wel aan mij liggen...
nu 12 liekes van de 14 kannek afspele me windows media player, maar 2 liekes ni, en ask da wil afspele me media player zegt em da die 2 liedjes mp4 zijn en da die da ni kan afspele, nu weet iemand hoe ik da kan forcere zodak da in media player kan afspelen?
persoonlijk hebbek nog nooit van mp4 gehoord ma da zal wel aan mij liggen...