Lorotan
Legacy Member
Hallo,
Ik gebruik Mozilla Thunderbird als programma om mijn e-mails op te halen.
Alles werkt goed, maar sinds enkele dagen zit ik met het volgende probleem:
Wanneer ik mijn e-mails wil ophalen, gebeurt dit niet meer automatisch. Nochtans staat in de instellingen "Op nieuwe berichten controleren bij het opstarten" aangevinkt.
Bovendien kom er telkens slechts meer één e-mail binnen. Wanneer ik dus bvb. 5 nieuwe e-mails heb, moet ik 5 keer op "E-mail ophalen" klikken...
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Alvast bedankt,
Lorotan
Ik gebruik Mozilla Thunderbird als programma om mijn e-mails op te halen.
Alles werkt goed, maar sinds enkele dagen zit ik met het volgende probleem:
Wanneer ik mijn e-mails wil ophalen, gebeurt dit niet meer automatisch. Nochtans staat in de instellingen "Op nieuwe berichten controleren bij het opstarten" aangevinkt.
Bovendien kom er telkens slechts meer één e-mail binnen. Wanneer ik dus bvb. 5 nieuwe e-mails heb, moet ik 5 keer op "E-mail ophalen" klikken...
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Alvast bedankt,
Lorotan