ghosthaunt
Legacy Member
Goeiedag
Een kennis van me heeft de pc van het werk meegekregen, aangezien ze toch voor de vuilbak waren.
Echter moest alles eraf gehaald worden, om zo geen gegevens te kunnen bezitten, doorgeven...
De pc stond in een serverpark, een client pc dus (windows 2000).
Wil deze dus formatteren met de cd, maar vraagt telkens naar de admin.
Is er geen manier om dit te omzeilen, om toch deze pc te kunnen formatteren?
Want admin kan uiteraard zijn wachtwoord niet meegeven, en hem eens uitnodigen om zijn wachtwoord te komen intypen lijkt mij te veel van het goeie
Een kennis van me heeft de pc van het werk meegekregen, aangezien ze toch voor de vuilbak waren.
Echter moest alles eraf gehaald worden, om zo geen gegevens te kunnen bezitten, doorgeven...
De pc stond in een serverpark, een client pc dus (windows 2000).
Wil deze dus formatteren met de cd, maar vraagt telkens naar de admin.
Is er geen manier om dit te omzeilen, om toch deze pc te kunnen formatteren?
Want admin kan uiteraard zijn wachtwoord niet meegeven, en hem eens uitnodigen om zijn wachtwoord te komen intypen lijkt mij te veel van het goeie

)
ad:

)