Lo we hebben bij ons op kot een klein netwerkje, nu was de vraag of we op onze "server" ne irc host ofzo konde zetten?
we zijn niet met inet verbonden en zouden dan graag een eigen kanaal enzo hebben.
als iemand iets weet wat ik hiervoor moet instellen enzo zou fijn zijn.