Is het mogelijk om een van de zijknoppen van de logitech mx900 zo te binden
dat hem alle windows minimaliseert (show desktop)
je kan een knop een functie geven zoals CTRL+A >> heb dus geprobeerd
CTRL+ESC+D te binden maar em pakt 't niet...
Thx in advance
mobman