Bv202
Legacy Member
Hey,
Ik zit weer met een nieuw, héél irritant probleem. Soms (50% van de tijd) start geen enkele game meer op in fullscreen. Het scherm wordt even zwart en dan minimaliseert de game gewoon. Als ik het probeer te maximaliseren, wordt het scherm opnieuw even zwart en minimaliseert de game.
Het begon bij Steam games en dacht dat 't aan het Source engine lag. Maar ik heb het ook voor bij games als Trackmania. 2 dingen lossen het blijkbaar op:
1) Rebooten
2) Bij Steam: Verify cache
Ik snap niet hoe dat tweede iets uitmaakt... het resultaat van die cache check is dan dat alle files gewoon OK zijn.
Ik heb recent geen speciale veranderingen aangebracht die dit veroorzaken. Drivers enzo zouden allemaal in orde moeten zijn.
Iemand enig idee hoe dit zou komen of hoe ik het oplos? Bedankt
EDIT:
Op dit moment kan ik bijvoorbeeld Trackmania niet starten, maar blijkbaar wel andere games zoals Portal en L4D2 (welke dit probleem ook al eerder vertoonden).
Ik zit weer met een nieuw, héél irritant probleem. Soms (50% van de tijd) start geen enkele game meer op in fullscreen. Het scherm wordt even zwart en dan minimaliseert de game gewoon. Als ik het probeer te maximaliseren, wordt het scherm opnieuw even zwart en minimaliseert de game.
Het begon bij Steam games en dacht dat 't aan het Source engine lag. Maar ik heb het ook voor bij games als Trackmania. 2 dingen lossen het blijkbaar op:
1) Rebooten
2) Bij Steam: Verify cache
Ik snap niet hoe dat tweede iets uitmaakt... het resultaat van die cache check is dan dat alle files gewoon OK zijn.
Ik heb recent geen speciale veranderingen aangebracht die dit veroorzaken. Drivers enzo zouden allemaal in orde moeten zijn.
Iemand enig idee hoe dit zou komen of hoe ik het oplos? Bedankt

EDIT:
Op dit moment kan ik bijvoorbeeld Trackmania niet starten, maar blijkbaar wel andere games zoals Portal en L4D2 (welke dit probleem ook al eerder vertoonden).
