kermitdekikker
Legacy Member
Dag,
Vista heeft zo'n leuke gadget namelijk memoboard. Dat zijn zo van die papiertjes dat je op je dekstop kunt zetten zodat je daar memo's op kunt schrijven. Degene die vista hebben weten wellicht wel wat ik bedoel.
Maare, is het mogelijk dat er zoeits ook bestaat voor xp?
grtz
Vista heeft zo'n leuke gadget namelijk memoboard. Dat zijn zo van die papiertjes dat je op je dekstop kunt zetten zodat je daar memo's op kunt schrijven. Degene die vista hebben weten wellicht wel wat ik bedoel.
Maare, is het mogelijk dat er zoeits ook bestaat voor xp?
grtz