pallie42
Legacy Member
Dag allemaal,
ik heb recent een nokia E71 gekocht en heb hier mail for exchange op geïnstalleerd. De eerste keer dat ik dit gebruikt heb, heb ik als toegangspunt mijn draadloze router genomen. Nu probeerde ik vandaag bij een klant nogmaals te synchroniseren maar dan moest ik naar settings van mail for exchange gaan en dan toegangspunt veranderen naar mobile internet.
Is er geen methode dat indien hij een wifi beschikbaar heeft dat hij synct met wifi en dat hij anders met mobile internet synct? of iets anders zodat ik niet telkens instellingen moet aanpassen?
Merci,
pallie
ik heb recent een nokia E71 gekocht en heb hier mail for exchange op geïnstalleerd. De eerste keer dat ik dit gebruikt heb, heb ik als toegangspunt mijn draadloze router genomen. Nu probeerde ik vandaag bij een klant nogmaals te synchroniseren maar dan moest ik naar settings van mail for exchange gaan en dan toegangspunt veranderen naar mobile internet.
Is er geen methode dat indien hij een wifi beschikbaar heeft dat hij synct met wifi en dat hij anders met mobile internet synct? of iets anders zodat ik niet telkens instellingen moet aanpassen?
Merci,
pallie