Phil
Legacy Member
Hallo
Mss een ietswat stomme vraag, maar ik zoek een mailclient (zoals outlook express ofzo), maar eentje met een mooi design.
Eentje zoals die van apple ofzo. (Mail denk ik dat hij gewoon noemt)
Thunderbird moet ge al niet zeggen, daar zijn geen mooie themes voor
anyway, bedankt op voorhand
Mss een ietswat stomme vraag, maar ik zoek een mailclient (zoals outlook express ofzo), maar eentje met een mooi design.
Eentje zoals die van apple ofzo. (Mail denk ik dat hij gewoon noemt)
Thunderbird moet ge al niet zeggen, daar zijn geen mooie themes voor

anyway, bedankt op voorhand
