tomswaelen
Legacy Member
ik heb een Word-bestand gemaakt met een macro in. Bij mij werkt deze probleemloos. Als iemand anders (op hetzelfde kantoor bij ons) hetzelfde Word-document opent en de macro uitvoert, krijgt ze een foutmelding dat haar veiligheidsinstellingen het uitvoeren van deze macro niet toelaten. Bij het openen van het Word-document vraagt hij om de macro's in te schakelen, wat ik dan ook uiteraard doe. Ook bij de veiligheidsinstellingen van Word lijkt mij alles ok. Weet iemand wat er aan de hand is?