Fr1g0
Legacy Member
Ik zit met 4 luidsprekers (2 van mijn stereo) en dan nog 2 kleintjes.
Ik zou die graag willen gebruiken
(like duh)
mja, bon euhm
maar probleem is de 2 grote luidsprekers (van mijn stereo) staan op mijn kasten en de 2 kleintjes staan naast mijn scherm.
En als ik ze aansluit en alles instel met surround enzo werkt alles perfect, de voor rechts, voor links, links achter, rechts achter...
Maar als ik liedjes draai in winamp spelen enkel mijn voorste kleine boxjes
Weet iemand hoe ik dit kan veranderen ?
Zodat ik mijn liedjes afspeel met mijn grote boxen van mijn stereo ?
Ik zou die graag willen gebruiken

(like duh)
mja, bon euhm
maar probleem is de 2 grote luidsprekers (van mijn stereo) staan op mijn kasten en de 2 kleintjes staan naast mijn scherm.En als ik ze aansluit en alles instel met surround enzo werkt alles perfect, de voor rechts, voor links, links achter, rechts achter...
Maar als ik liedjes draai in winamp spelen enkel mijn voorste kleine boxjes

Weet iemand hoe ik dit kan veranderen ?
Zodat ik mijn liedjes afspeel met mijn grote boxen van mijn stereo ?