Archief - logitech speekers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sitefreak

Legacy Member
Ik starte daarnet mijn pc op en ik krijg ineens geen geluid meer door mijn boxen.
ik kan ze aan zetten maar er komt niets uit, drivers zijn goed geinstaleert en alle stekkers zitten op zen plaats.
weet iemand mss hoe ik dees kan oplossen?
gistere macheerde alles nog perfect.

grtz bart

Dakantochnie

Legacy Member
Start "Volumeregeling" (dat virtueel mengpaneel) eens op: (in XP) start-> alle programma's->bureau-accessoires->entertainment->volumeregling.
Kijk daar eens na of alles nog wel openstaat en of je nergens "geluid dempen" hebt aangevinkt.

sitefreak

Legacy Member
heb alles al nagekeke, niks helpt, alles macheert behalve het geluid da der uit moet kome :sad:

.:KrusT:.

Legacy Member
Welke speakerset? Op de z680 staat vb een knop om je speakers te testen.

sitefreak

Legacy Member
alles zit juist in, als ik mijn volumeknop helemaal ope draai hoor ik een klein bitje muziek.

Dakantochnie

Legacy Member
Is de kabel tussen je subwoofer en je pc nog wel in orde?

sitefreak

Legacy Member
ik heb alle kabels 3x goed na gekeken en daar scheelt niets aan.

menlor

Legacy Member
reboot?

met men z640ook al gehad soms, ma gewoon reboot en werkt

of is andere boxeb testen, zien da het wel uw boxe zijn en ni uw soundcard

Dakantochnie

Legacy Member
ik heb alle kabels 3x goed na gekeken en daar scheelt niets aan.

Aan een kabel zie je niet of hij nog goed werkt of niet, heb je hem al eens vervangen?

sitefreak

Legacy Member
ik kan het nie vinde, k ga menne pc is ne ker formattere
grtz

sitefreak

Legacy Member
ik heb alle kabels na gekeken, pc geformateerd, nog altij het zelfde, ik heb een asus a7n8x deluxe moederbord en onboard geluid 5.1
ik heb mijne koptelefoon geprobeerd en die macheert ook nie,
als ik het volume op menne pc helemaal ope zet en dan mijn boxe ook helemaal ope hoor ik heel stil muziek (bijna nie te horen)
zou mijn moederbord kapot zijn?

grtz bart

Sectopod

Legacy Member
Lijkt me eerder een softwarematige instelling dan een hardware probleem , als ge nog beetje muziek kunt horen ..100% Positive dat er niks gemute staat? Speciale software voor geluid? Windows instellingen? Op de speakers zelf een mute knop? Check alles wat met geluid te maken heeft


Als ik mute en ik draai volume volledig open hoor ik ook altijd klein beetje 'gedempte' muziek.

sitefreak

Legacy Member
er sta nergens ne mute op, ik snap er niks mer van.
k heb logitech z 640 boxen.
niemand een idee aan wa het zou kunne liggen?
op mijn boxen zelf staat gene mute knop. en alles is juist geinstaleerd
:help:
grtz

IMS student

Legacy Member
bij de geluidsinstellingen eh, kunde kiezen wa ge laat zien in de volume regeling ge moet daar front, rear, subwoofer en wa ge nog allemaal gebruikt is aanvinken, mss sta dat gemute...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan