sitefreak
Legacy Member
Ik starte daarnet mijn pc op en ik krijg ineens geen geluid meer door mijn boxen.
ik kan ze aan zetten maar er komt niets uit, drivers zijn goed geinstaleert en alle stekkers zitten op zen plaats.
weet iemand mss hoe ik dees kan oplossen?
gistere macheerde alles nog perfect.
grtz bart
ik kan ze aan zetten maar er komt niets uit, drivers zijn goed geinstaleert en alle stekkers zitten op zen plaats.
weet iemand mss hoe ik dees kan oplossen?
gistere macheerde alles nog perfect.
grtz bart
ad: