Bodini
Legacy Member
Zoals de titel zegt: ik ben op zoek naar een login script dat internet explorer de default browser maakt.
Ben al eens aan het googlen geweest, maar niets gevonden ( of niet goed genoeg gezocht )
Ik ben mij van bewust dat je via configuratiescherm de default browser kan kiezen, maar we zitten hier in een NW waar configuratiescherm afgeblockt wordt.
Tevens wordt er nog netscape navigator gebruikt voor bepaalde apps en dan switcht de default browser al eens
Daarom een script
Bedankt
Ben al eens aan het googlen geweest, maar niets gevonden ( of niet goed genoeg gezocht )
Ik ben mij van bewust dat je via configuratiescherm de default browser kan kiezen, maar we zitten hier in een NW waar configuratiescherm afgeblockt wordt.
Tevens wordt er nog netscape navigator gebruikt voor bepaalde apps en dan switcht de default browser al eens
Daarom een script
Bedankt
