Plutus
Legacy Member
Ik ondervind de laatste weken nogal wat problemen met Windows Live Messenger. In een gesprek ontvang ik bepaalde berichten niet.. Laten we zeggen dat ik 90% ontvang, en random krijg ik bepaalde zinnen niet toegestuurd. Ik hoef jullie niet te vertellen dat dit vrij irritant kan zijn tijdens een gesprek 
Sinds een tijdje chat ik via eBuddy en dan werkt wel alles perfect, maar Live Messenger is uiteraard veel handiger.
De software heb ik al meermaals volledig van de computer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, dit bood geen oplossing. Mijn computer is ook volledig malware-free, dit is gisteren nog gecontroleerd geweest door Jurgenv1 (waarvoor nogmaals bedankt).

Sinds een tijdje chat ik via eBuddy en dan werkt wel alles perfect, maar Live Messenger is uiteraard veel handiger.
De software heb ik al meermaals volledig van de computer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, dit bood geen oplossing. Mijn computer is ook volledig malware-free, dit is gisteren nog gecontroleerd geweest door Jurgenv1 (waarvoor nogmaals bedankt).