tendonsi
Legacy Member
Beste.
Het schijnt te bestaan maar ik vind het maar niet terug na googelen.
10 personen moeten easy met elkaar communiceren met elkaar.
Elke persoon voegt op zijn msn een persoon toe bv "lambick".
Als één van deze tien personen praat tegen "lambick" dan krijgen automatisch alle andere 9 personen als deze online zijn ook deze melding en zitten al deze 10 mensen in één groep.
Dus kort samengevat,
A praat tegen B, en A t.e.m. Z zit automatisch in één groep te praten indien online.
Indien iemand een soortegelijk systeem weet te vinden, of ons kans zeggen waar je hiervoor moet kijken, altijd welkom de hulp
Het schijnt te bestaan maar ik vind het maar niet terug na googelen.
10 personen moeten easy met elkaar communiceren met elkaar.
Elke persoon voegt op zijn msn een persoon toe bv "lambick".
Als één van deze tien personen praat tegen "lambick" dan krijgen automatisch alle andere 9 personen als deze online zijn ook deze melding en zitten al deze 10 mensen in één groep.
Dus kort samengevat,
A praat tegen B, en A t.e.m. Z zit automatisch in één groep te praten indien online.
Indien iemand een soortegelijk systeem weet te vinden, of ons kans zeggen waar je hiervoor moet kijken, altijd welkom de hulp
