Het werkt eindelijk

.
Tip 1: als iets niet werkt gebruik nen how to.
Tip 2: internet sharen met mandrake: gebruik de grafische progskes daarvoor niet. Die zetten genoeg servers op om 50 pc's aan te hangen maar as ge dan het probleem moet gaan zoeken....
En as ge moet weten hoe het moet moedet maar vragen

.
Het is zo verdomd simpel als ge het door hebt

.