m1dnight
Legacy Member
ik heb gisteren een win2K installatie gedaan, dus als 2e OS, en nu kan ik niet meer booten van xp installatie, maar ik wil men register en men doumenten ook enz nog hebben, maar vanop deze 2e installatie kan ik nie in men documenten van andere installatie, is er een hack ofzo da ik in die documenten inkan?
als ik die xp probeer te booten gaat da schermke weg en blijft het een zwart scherm dus veilige modus ofzo lukt nie
als ik die xp probeer te booten gaat da schermke weg en blijft het een zwart scherm dus veilige modus ofzo lukt nie